FANDOM

Yoruichi Article incomplet
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Tatsuki Arisawa" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Tatsuki Arisawa
Manga - Anime

Tatsuki Arisawa

有沢 竜貴
Debut
Manga Capítol 2
Anime Episodi 2
Videojoc Bleach: The Blade of Fate
Aparició Manga, Anime, Pel·lícules, Videojocs
Doblatge
Català Isabel Valls
Anglès Wendee Lee
Espanyol Maggie Vera
Informació
Gènere Femení
Edat 15 (Pre-Timeskip)
17 (Post-Timeskip)
Alçada 155 cm (5'1")
Pes 41 kg (90 lbs.)
Sang A
Ocupació Estudiant d'institut
Assistent de l'istructor del Dojo
Afiliació Karakura

La Tatsuki Arisawa (有沢 竜貴, Arisawa Tatsuki) és una companya de classe de l'Ichigo i la seva amiga de la infància, ja que es coneixen des que tots dos eren nens. Actualment, és la millor amiga de l'Orihime. És molt activa.

Aparença Edit

És una adolescent de cabells negres i en punta, curts. Tot i això més tard li creixen i els té més llargs. Els seus ulls també són negres, i té les celles primes i el nas petit. És prima i d'estatura mitjana, està molt en forma ja que practica una gran quantitat d'esports, com el judo o el karate. Té una figura sense corbes, sobretot comparada amb la seva millor amiga, l'Orihime. És poc femenina. Normalment es vesteix amb l'uniforme de l'escola o el de karate.

Personalitat Edit

És valenta i decidida, així com protectora, amb un caràcter impetuós. Sovint ajuda a l'Orihime, des de que eren petites. Llavors també va salvar l'Ichigo d'alguna pallissa. Malgrat tot, és sensata i sap controlar els seus sentiments.

Habilitats i poders Edit

  • Experta combatent cos a cos: Havent estat entrenada professionalment des de ben petita en el karate, la Tatsuki té una gran habilitat en això, prou per combatre a diversos enemics i també ensenyar el més bàsic a l'Orihime per defensar-se. És considerada com la segona noia més forta del Japó dins el grup de la seva edat. Ho va demostrar arribant al segon lloc en un torneig amb un braç trencat.
  • Alta Resistència: La seva determinació per guanyar s'ha demostrat prou, ja que va continuar amb ànims en un torneig nacional amb una fractura al braç. També pot rebre cops dels éssers espirituals com Hollows.
  • Poder Espiritual: El seu poder espiritual, tot i no ser molt fort, és suficient per suportar la resistència d'un Gonzui d'en Yammy Llargo.
  • Consciència Espiritual: És conscient espiritualment, fins al punt que pot arribar a veure clarament Plusos, Hollows, Shinigamis, i altres fenòmens sobrenaturals, tot i que no té poders espirituals propis. També ha desenvolupat una habilitat per detectar la pressió espiritual de l'Orihime, fins i tot quan ella era a la Societat d'Ànimes amb Ichigo, que era el que la va portar a enfrontar-se al noi, ja que ella no podia sentir de tot el camí al Món Buit.
  • Resistència reiatsu: Fins i tot en presència de la Major-Hōgyoku Aizen, tot i que va ser arrestrada als seus genolls i paralitzada de por, va ser capaç de "mantenir la seva existència".

Història Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori